9 مرحله ساده برای اینکه سفر با قطار برای شما و کودک شما ایمن باشد

سفر با قطار در بارداری

در کل مدت بارداری ، هر کاری که انجام می دهید روی کودک شما تأثیر دارد. غذایی که می خورید ، نگرش مثبت و حتی نحوه راه رفتن و خوابیدن. حتی اگر کاری انجام ندهید ، یعنی اگر فقط 9 ماه روی تخت دراز بکشید و استراحت کنید ، تأثیرات نه چندان خوبی روی سلامتی شما خواهد داشت!

بنابراین برای شما بسیار ضروری است که در این زمان از زندگی خود بسیار محتاط باشید. در حالی که در دوران بارداری باید از مسافرت اجتناب شود ، شرایطی وجود دارد که ممکن است شما ناخواسته نیاز به سفر داشته باشید. نگران نباشید ، ما در زیر توضیح داده ایم که چگونه می توانید سفر با قطار را برای شما و نوزاد متولد شده ایمن تر کنید.

نظر متخصص:

چه کسانی باید از مسافرت با قطار در دوران بارداری خود اجتناب کنند؟

زنانی که سابقه سقط جنین دارند ، تا زمانی که ماه 5 ام را کامل نگذرانند ، نباید هیچ نوع مسافرتی را امتحان کنند.

زنانی که سابقه زایمان زودرس را دارند باید در ماههای آخر بارداری خود از مسافرت در طول بارداری با قطار خودداری کنند تا ایمن باشند.

اگر نگران هستید ، همیشه می توانید با متخصص زنان و زایمان مشورت کنید و از فاکتورهای خطری که مستعد ابتلا به آنها هستید مطلع شوید و سپس تصمیم بگیرید.

سفر با قطار در بارداری

برای سفر ایمن باید نکاتی را رعایت کنید

1. بسته بندی اولیه

تمام وسایل مورد نیاز خود را از لباس های اضافی ، حوله ، داروها و سایر ملزومات خود بسته بندی کنید هنگام سفر بهتر است همه چیز نزدیک خود باشد.

2. آماده باشید

حتما وسایل ضد تهوع به همراه داشته باشید. ممکن است این شرایط از هر زن به زن دیگری متفاوت باشد و اگر تمایل خاصی به بسته نعناع دارید ، آن را در کیف دستی خود حمل کنید تا تهوع یا تهوع صبحگاهی را که در طول سفر احساس می کنید ، مهار کند.

3. وسایل سنگین را بلند نکنید

حمل بار سنگین آخرین چیزی است که شما می خواهید در دوران بارداری بخواهید. یک باربر استخدام کنید یا از عزیزی بخواهید تا به شما کمک کند چمدان خود را حمل کنید.

4. زود تر به ایستگاه برسید

عجله در آخرین لحظات ممکن است استرس آور باشد و ممکن است با عجله به خود آسیب بزنید. بهتر است حدود 10 دقیقه زودتر در ایستگاه باشید و خود را به صندلی بنشانید.

5. بالش خود را همراه خود ببرید

بدیهی است که صندلی های قطار به راحتی تختخواب در خانه نخواهند بود ، اما داشتن چند بالش ممکن است به شما کمک کند تا هنگام سفر استراحت کافی داشته باشید.

سفر با قطار در بارداری

6. تغذیه مفید خود را در سفر همرا داشته باشید

هر چقدر هم که غذا تمیز به نظر برسد، غذای بسته بندی شده است و در این مرحله مهم غذای قطار دقیقاً انتخاب مفیدی برای شما نیست. مقداری تنقلات خانگی و میوه های تازه بسته بندی کنید تا در طول سفر آن ها را میل کنید.

7. داروهای خود را فراموش نکنید

تمام داروهای خود را در کیف دستی خود حمل کنید. همچنین همراه داشتن آب آشامیدنی تصفیه شده ایده خوبی است.

8. لوازم الکترونیکی خود را آماده کنید

قبل از اینکه از خانه خارج شوید مطمئن شوید که تلفن همراه شما کاملاً شارژ شده است. اگر لازم است ، در صورت کم شدن باتری در طول سفر ، یک باتری اضافی به همراه داشته باشید.

9. سفر معقولانه ای داشته باشید

سعی نکنید سوار قطار در حال حرکت شوید. از توقف در ایستگاه خودداری کنید ، مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید که توقف بیش از 10-15 دقیقه طول خواهد کشید تا بتوانید با خیال راحت وارد قطار شوید.

سفر با قطار در بارداری

پیروی از مراحل ساده فوق می تواند به شما کمک کند تا در حین بارداری سفر خوبی داشته باشید. از آنجا که حاملگی هر زن متفاوت است ، بنابراین اگر شک بیشتری دارید ، بهتر است قبل از سفر به نظر پزشک خود بپردازید و توصیه های مناسب متناسب با نیازهای خود را دریافت کنید!

معرفی بهترین مرکز سونوگرافی تهران

بهترین سونوگرافی تهران

0 0 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 کامنت
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات