فواید مصرف سیب و آب سیب در دوران بارداری – بخش دوم

فواید مصرف سیب و آب سیب در دوران بارداری

غذاهایی که میتوان با سیب درست کرد و ایمنی بارداری

در اینجا چند غذای معمول با سیب که ایمن هستند و مصرف آنها در دوران بارداری مشکلی ایجاد نخواهد کرد آورده شده است:

کارامل سیب

کارامل سیب حاوی مقادیر زیادی قند هستند ، چه برای بارداری و چه برای افراد دیگر توصیه نمی شود. کارامل سیب در دوران بارداری بی خطر است ، اما برای تعادل در قند مصرفی در حد متعادل مصرف کنید و قطعاً بعد از آن مسواک بزنید!

کره بادام زمینی و سیب

این یک میان وعده بسیار سالم است که باید در دوران بارداری مصرف کنید ، زیرا هر دو ماده غذایی دارای مقادیر زیادی مواد مغذی هستند و به خوبی با هم ترکیب می شوند. هنگامی که باردار هستید می توانید با خیال راحت کره بادام زمینی و سیب بخورید و بادام زمینی فواید زیادی برای سلامتی در دوران بارداری دارد.

خورش سیب

خوردن خورش سیب در دوران بارداری بی خطر است ، با در نظر گرفتن میزان قند آن اگر خودتان را در خانه درست می کنید می توانید این خورش را مصرف کنید ، حتماً ابتدا سیب های خود را کاملا بشویید.

فواید مصرف سیب و آب سیب در دوران بارداری

سس سیب

Apple sauce در بارداری بی خطر است و یک غذای شیرین و لذیذ است ، حتما هنگام خرید برچسب آن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که قند زیادی نداشته باشد. بهتر است این ماده غذایی را خودتان در منزل تهیه کنید تا اطمینان داشته باشید که همه مواد به کار رفته در آن سالم هستند.

پای سیب

سیب در دوران بارداری کاملاً ایمن و سالم است ، اما باید در مورد میزان قند ، چربی و کالری آن مطمئن باشید. بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.

کره سیب

Apple butter یک نسخه سس سیب بسیار غلیظ و در نتیجه فوق العاده شیرین است. شما می توانید در دوران بارداری با خیال راحت از Apple butter لذت ببرید ، اما بدانید که به طور معمول مقدار زیادی قند دارد. فقط کالری یک قاشق غذاخوری از آن 29 ودارای 6 گرم قند است .

سرکه سیب

سرکه سیب یک مکمل محبوب برای سلامتی است ، از جمله در دوران بارداری ، اگرچه برای اطمینان از جلوگیری از آلودگی باکتریایی تصادفی موارد مهمی را باید بدانید.

آیا آب سیب یک انتخاب سالم برای بارداری است؟

آب سیب در دوران بارداری یک انتخاب سالم است به شرطی که قند زیادی نداشته باشد. همانند سایر آب میوه ها ، آب سیب فیبر موجود در سیب تازه و کامل را نخواهد داشت. بسیاری از مخلوط های آب سیب که به صورت تجاری ساخته می شوند ، سرشار از قند هستند . از نظر کالری ، یک سیب 65 کالری دارد اما یک فنجان آب سیب تقریباً دو برابر است . مطمئن شوید که آب سیب پاستوریزه می نوشید .

آب سیب و حالت تهوع / دل درد بارداری

بسیاری از مردم بر این باورند که خوردن یک سیب مستقیم بعد از غذا یا قبل از خواب می تواند به خنثی سازی اسید معده کمک کند که به حالت تهوع یا ریفلاکس اسید کمک می کند. با این حال ، هنوز هیچ تحقیق علمی وجود ندارد که این موضوع را تأیید کند.

فواید مصرف سیب و آب سیب در دوران بارداری

سیب حاوی مقادیر کافی کلسیم ، منیزیم و پتاسیم است

مواد معدنی که می توانند به ویژه در ریفلاکس اسید کمک کنند. بسیاری از محصولات ضد اسیدی حاوی نوعی منیزیم (کربنات منیزیم) است.

آیا آب سیب می تواند باعث یک آزمایش بارداری مثبت کاذب شود؟

بعضی از خانمها می گویند اگر آزمایش سیب را در آب خیس کنید ، ممکن است آب سیب نتیجه مثبت کاذبی در آزمایش بارداری ایجاد کند . آزمایشات بارداری برای تشخیص هورمون بارداری گنادوتروپین جفتی یا HCG طراحی شده است. وقتی ادرار را روی آزمایش بارداری قرار می دهید ، هر نوع HCG موجود در ادرار بین آنزیم ها گیر کرده و سپس در پنجره دوم گیر می کند. این همان چیزی است که باعث ایجاد خط دوم می شود و نتیجه مثبتی را نشان می دهد.

اگر ادرار حاوی HCG نباشد ، ادرار (و آنزیم ها) مستقیماً از پنجره دوم عبور می کنند و نتیجه منفی نشان می دهند . در حالی که برخی از خانم ها می گویند با آب سیب به نتایج مثبت بارداری رسیده اند، اما هیچ مدرک علمی برای تأیید این موضوع وجود ندارد.

به احتمال زیاد آب سیب با مواد شیمیایی آزمایشی که برای آزمایش HCG طراحی شده اند تداخل می کند. تنها راه دانستن اینکه آیا باردار هستید به طور قطع آزمایش خون یا ادرار منظم است که به طور ایده آل توسط یک متخصص بهداشت انجام می شود.

به طور کلی ، سیب و آب سیب در دوران بارداری بسیار خوشمزه و بی خطر هستند و به ویژه سیب های کامل فواید زیادی برای سلامتی شما و کودک دارند.

فواید مصرف سیب و آب سیب در دوران بارداری بخش اول

0 0 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 کامنت
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات